Пошук по сайту


Про роботу за 2013 рік

Про роботу за 2013 рік

Сторінка1/5
  1   2   3   4   5





Звіт

Луцького міського голови
Романюка М.Я.
про роботу за 2013 рік

Лютий - 2014

Шановні лучани!
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» пропоную вашій увазі звіт про роботу за 2013 рік.

Життя Луцька у минулому році відзначено багатьма подіями.
2013 рік характерний комплексним розвитком усіх сфер життєдіяльності міста. Значна робота проведена з капітального ремонту та реконструкції об’єктів соціального призначення. Немало зроблено для розвитку галузей охорони здоров’я, освіти, культури. У сфері соціальної політики пріоритетом міської влади був соціальний захист вразливих груп населення. Зроблено великий крок уперед у вирішенні питання надання якісних адміністративних послуг населенню, а також у системі налагодження транспортної інфраструктури міста, розвитку туристичної галузі та ін.

Багато з визначених завдань нам вдалось реалізувати. Вирішення окремих питань довелося відкласти на перспективу. Однак, я з впевненістю можу стверджувати, що одним з важливих чинників нашої роботи у минулому році стала тісна співпраця влади, громади та бізнесу у справі розбудови міста. До усіх процесів, що відбувались у Луцьку, так чи інакше був причетний кожен лучанин.

Від імені міської ради, виконавчого комітету та себе особисто дякую усім за щоденну кропітку працю. Завдяки спільним зусиллям у 2013 році реалізовано 30 міських цільових та комплексних програм.

Для реалізації цих завдань залучались кошти місцевого, обласного, державного бюджету, а також соціально відповідального бізнесу.

Бюджет
Загалом у 2013 році до бюджету міста надійшло 863 мільйони 570 тисяч гривень, що становить 94,7% від запланованого. Недоотримано - 48 мільйонів гривень.

До загального фонду без субвенцій та дотацій надійшло 324,3 мільйона гривень. Виконання склало 89,3%. Недоотримано 39 мільйонів гривень. У порівнянні з 2012 роком надходження загального фонду без врахування субвенцій та дотацій зросли на 16,1 мільйона гривень.

Податок на доходи фізичних осіб продовжує формувати основну частину доходів загального фонду бюджету міста. В структурі доходів він складає 81,7 %, що становить 264 мільйони 900 тисяч гривень. Порівняно з 2012 роком надходження цього податку зросли на 7,3 мільйона гривень.
Найбільшими бюджетоутворюючими платниками податку з доходів фізичних осіб є:

- АТ «СКФ Україна” (публічне) (генеральний директор Цибульський Володимир Іванович) – 8 мільйонів 200 тисяч гривень;

- Луцький ремонтний завод „Мотор” (директор Матрунчик Микола Іванович) – 7 мільйонів 800 тисяч гривень;

- Публічне акціонерне товариство «Волиньобленерго» (генеральний директор Бурін Анатолій Олександрович) – 3 мільйони 900 тисяч гривень,

- Державне комунальне підприємство «Луцьктепло» (директор Киричук Олександр Олексійович) – 3 мільйони 700 тисяч гривень;

- Волинська філія ПАТ «Укртелеком» (директор Кошлатий Володимир Григорович) – 3 мільйони 600 тисяч гривень;

- Державне підприємство «Автоскладальний завод № 1» АТ «АК «Богдан Моторс» (заступник президента корпорації Гунчик Володимир Петрович) - 2 мільйони 593 тисячі гривень;

- Публічне акціонерне товариство «Волиньгаз» ( голова правління Коротя Мирослав Іванович ) – 2 мільйони 300 тисяч гривень;

- Публічне акціонерне товариство “Луцьксантехмонтаж №536” (генеральний директор Чорнуха Ігор Вікторович ) – 2 мільйони 100 тисяч гривень;

- Корпорація «Тигрес»( президент Падука Сергій Борисович) – 1 мільйон 600 тисяч гривень;

- ПАТ “ВГП” (генеральний директор Мірецький Ілля Борисович)1 мільйон 600 тисяч гривень.
Однією з причин невиконання бюджету міста за доходами є завищені показники, доведені нам для формування бюджету 2013 року, Міністерством фінансів України. Крім цього, негативно вплинуло на виконання дохідної частини бюджету недонадходження податку з доходів фізичних осіб у зв’язку із невиплатою підприємствами заробітної плати працівникам. Станом на 1 січня 2014 року заборгованість із виплати заробітної плати на економічно активних підприємствах міста складала 2,2 мільйона гривень.

Велику частку в доходах бюджету міста займає плата за землю. Його надходження у минулому році склали 42 мільйони 157 тисяч гривень, або 104,6 % від запланованого. Ріст порівняно з минулим роком склав 1,7 мільйона гривень. У тому числі від оренди землі доходи виросли на 1,3 мільйона гривень. Зростання цих надходжень пояснюється приведенням договорів оренди землі до вимог чинного законодавства в частині розміру орендної плати за землю.
Податку на прибуток підприємств комунальної власності надійшло 7 мільйонів 800 тисяч гривень при запланованих восьми мільйонах.

Таким чином, виконання склало 97,5 %. Ріст надходжень порівняно з 2012 роком становить 7,1 мільйона гривень.

Загалом станом на 1 січня 2014 року обсяг неплатежів до бюджету міста склав 14 мільйонів 200 тисяч гривень. Це зумовило необхідність отримання у кінці минулого року середньострокової позики за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку у розмірі 33,1 млн грн. Ці кошти буди спрямовані на виплату заробітної плати бюджетникам та оплату за використані енергоносії, а також на проведення інших соціальних виплат.
З Державного бюджету до загального фонду бюджету міста у 2013 році отримано субвенцій у розмірі 271 мільйон 300 тисяч гривень при планових призначеннях 282 з половиною мільйона гривень. Тобто недоотримано 11,2 мільйона гривень.

Значна частина недоотриманих коштів (5,4 млн грн) була передбачена на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг.
До спеціального фонду бюджету міста надійшло 119,9 млн грн і склало 101,9% виконання.
У 2013 році до міського бюджету за користування місцями розміщення зовнішньої реклами перераховано найбільшу за 4 роки суму – 2 451,5 тис. грн. Для порівняння у 2012 році у бюджет надійшло 2 089,5 тис. грн, у 2011 рік – 2 001,5 тис.грн, а у 2010 – 1 508,4 тис. грн.
До бюджету розвитку надійшло 41 мільйон гривень, або 99,6% від запланованого. Найбільшу питому вагу - 87,7 %- у надходженнях склав єдиний податок - це 36 мільйонів гривень. Ріст порівняно з минулим роком становить 8,6 млн грн.
Окрім цих надходжень у кінці минулого року, завдяки підписанню Кредитного договору з Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО), до бюджету міста надійшли кошти у сумі 110 100 євро. І це тільки І транш від НЕФКО в рамках підписаного договору. Гроші будуть використані на реалізацію у цьому році заходів з енергозбереження та впровадження енергоефективних технологій.

У минулому році з бюджету міста проведено видатків на загальну суму - 911, 3 мільйона гривень, що становить 97,3 % виконання.
Найбільшими за обсягами традиційно є видатки на освіту, охорону здоров’я, культуру. На фінансування установ соціальної сфери без субвенцій спрямовано загалом 448 з половиною мільйона гривень.
У 2013 році за використані енергоносії здійснено видатків на 55,9 млн грн. Враховуючи невиконання бюджету, залишилось неоплаченими 5,4 мільйона гривень.
Значним навантаженням на бюджет міста у 2013 році стало погашення позик, отриманих містом у 2009-2010 роках.

Така ситуація триває уже протягом останніх трьох років. У 2013 міській владі вдалось розрахуватись за усіма кредитами, наданими комерційними банками.

На початку 2013 року Міністерством фінансів було утримано з міського бюджету 11 мільйонів 800 тисяч гривень. Крім цього, протягом року з бюджету міста направлено:

  • 20 мільйонів гривень на погашення облігацій муніципальної позики

  • та 1, 7 мільйона гривень на оплату відсотків за цими облігаціями.



За 2011-2013 роки з бюджету розвитку міста було сплачено 40 мільйонів гривень боргу та 11,4 мільйона гривень відсотків. А за весь період користування кредитними коштами 2010-2013 років з міського бюджету було повернуто 77 мільйонів гривень: 50 мільйонів боргу та 27 мільйонів гривень відсотків.

Це велика сума, яку можна було б спрямувати на реалізацію багатьох програм, будівництво та реконструкцію об’єктів, ремонт дворових територій, вулиць та доріг.

Але, не дивлячись на фінансові труднощі, у минулому році міська влада виділяла значні кошти на розбудову та розвиток інфраструктури міста.
Житлово-комунальне господарство

На 2013 рік були заплановані роботи з капітального ремонту дорожнього покриття 73-х вулиць. Протягом року у ці плани довелося вносити корективи. Зокрема, складні погодні умови навесні та влітку призвели до значного руйнування доріг.

Тому, в першу чергу, кошти були спрямовані на здійснення поточного ремонту на головних вулицях міста.

Загалом за звітний період було проведено капітальний, поточний, ямковий ремонт дорожньо-вуличної мережі на загальну суму - 26 з половиною мільйонів гривень на 128 вулицях міста. Для порівняння, у 2012 році ремонт було проведено на 116 вулицях. Це кошти різні за джерелами фінансування. Однак, хочу відзначити, що ніколи у Луцьку не ремонтували стільки доріг, як за останні 2 роки - 244 вулиці.

У минулому році проведено реконструкцію проспекту Перемоги, вулиць Винниченка, Горького, Полонківська, Рівненська та інших.

Велику роль у виконанні такого об’єму робіт відіграє тісна співпраця міської та обласної влад. Адже за сприяння Волинської обласної державної адміністрації та обласної ради вдалося залучити чималі кошти з державного та обласного бюджетів на проведення ремонту доріг.

Крім цього, за звітний період у Луцьку було виконано капітальний ремонт 22 дворових територій на суму 6 мільйонів 226,67 тисяч гривень. У 2012 році проведено ремонт 11-ти дворів. Як ми і обіцяли, до ремонту дворових територій влада підходить комплексно. Разом з асфальтуванням та освітленням дворів на прибудинкових територіях встановлюється нове та ремонтується існуюче обладнання, здійснюється ремонт спортивних майданчиків. У 2013 році на ці цілі, порівняно з попереднім роком, збільшено видатків на 63%.

До слова скажу, що, наприклад, на комплексний благоустрій прибудинкових територій на проспекті Відродження було виділено понад мільйон гривень.
Проведено капітальний ремонт мосту через річку Стир на вул. Карпенка-Карого на суму 844 914 гивень та розпочато капітальний ремонт мосту через річку Сапалаївка на вул. Винниченка на суму 460 тисяч гривень.

Як і у попередні роки, міська влада продовжує роботу щодо ремонту та реконструкції мереж зовнішнього освітлення.

Комунальним підприємством «Луцьксвітло» („Луцьке електротехнічне підприємство - Луцьксвітло”) у 2013 році проведено будівництво, реконструкцію та ремонт мереж зовнішнього освітлення на 784 тисячі гривень. Переобладнано 10 підстанцій електроенергії, проведено заміну 7,6 км кабельної мережі, встановлено 550 нових світлоточок та 31 опору зовнішнього освітлення. Станом на кінець 2013 року в Луцьку замінено 60% усіх світильників.

У 2014 році планується відновити освітлення майже на 50 вулицях та провулках міста.
У минулому році завершено освітлення територій шкіл та дошкільних навчальних закладів. За останні роки на цих територіях проведено 4,21 кілометрів кабельної мережі та встановлено 190 світильників.

Значним навантаженням на роботу житлово-комунальних підприємств у минулому році була ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій природного характеру. Це - великі снігопади та повені у березні та квітні, а також дощі та підтоплення у липні. На ліквідацію наслідків цих стихій з міського бюджету було витрачено 1 мільйон 692 тисячі гривень. Кошти використані на розчищення вулиць та доріг від снігу, на чистку зливових каналізацій, відкачування води, а також на ремонт об’єктів соціального призначення, що постраждали внаслідок підтоплення.

Так, внаслідок зливи були затоплені підвальні приміщення міської клінічної лікарні та поліклініки № 2. Протягом серпня здійснено роботи із заміни дощової каналізації на території цих закладів. Витрачено 963,7 тисяч гивень.

Злива завдала значних руйнувань загальноосвітнім навчальним закладам. Так, сума завданих збитків 7-й школі становила 2 з половиною мільйони гривень - затоплено підвальне приміщення площею 800 м2, затоплено і замулено шкільний харчоблок та всі побутові приміщення, пошкоджено 29 вікон, зруйновано підлогу, шатровий дах над спортивним та актовим залами. У ЗОШ № 3, яка також постраждала внаслідок повені, з метою запобігання підтоплень фундаментів відновлено покриття прилеглої території, виконано підсилення несучих стін та замінено внутрішні мережі підвального приміщення на суму 916,2 тисяч гивень. Великий обсяг робіт, направлених на ліквідацію наслідків зливи, проведено у навчально-виховному комплексі №9. Тут було капітально відремонтовано спортивний зал на суму 814 тисяч гривень та влаштовано індивідуальний теплопункт вартістю 100 тисяч гривень.
Проведена значна робота щодо зміцнення матеріально - технічної бази підприємств житлово-комунальної галузі, що забезпечило якісне надання послуг лучанам. За кошти міського бюджету для комунального підприємства «Луцькспецкомунтранс» у серпні 2013 року придбано спеціалізований автомобіль для прибирання вулиць вартістю 500 тисяч гривень. Для потреб комунального підприємства «Луцькводоканал» придбано спеціалізовану техніку ( машину для очищення каналізаційних стоків) вартістю більше 1 мільйона гривень. На підприємстві проведено заміну чотирьох з половиною кілометрів водопровідних мереж та відкритих фільтрів на суму 690 тисяч гривень.

З метою забезпечення якісного надання населенню міста послуг з теплопостачання та зменшення витрат державне комунальне підприємство «Луцьктепло» провело будівництво тепломережі з попередньо ізольованих труб від котельні на вулиці Потапова, 10 до котельні на проспекті Волі,8 загальною протяжністю 906 метрів. Вартість виконаних робіт склала 1 мільйон 430 тисяч гривень. Крім цього, проведено реконструкцію котельні на проспекті Волі, 4 під центральний тепловий пункт. Це дало можливість вивести з експлуатації 2 підвальних нерентабельних котельні. Проведено капітальний ремонт двох центральних теплових пунктів на пр-ті Відродження та вул. Ветеранів, проведено заміну насосного обладнання та замінено кожутотрубні теплообмінники на пластинчасті. Загальна вартість робіт 673 тисячі гривень. Крім цього, на котельнях та теплових пунктах міста замінено ще 12 насосів на суму 688,6 тисяч гривень.
Будівництво і реконструкція об’єктів соціального призначення.
Крім згаданих вище, у минулому році проведено будівництво, капітальний ремонт та реконструкцію ще ряду об’єктів соціального призначення. На ці потреби у 2013 році освоєно коштів у сумі 12 457,7 тисяч гривень.

За рахунок коштів бюджету розвитку міста у 2013 році до приміщення міської клінічної лікарні добудовано ще один корпус. Вартість робіт склала 1 862,2 тисячі гривень. Сьогодні у ньому розташовано рентгенхірургічний блок та встановлено сучасне медичне обладнання - ангіограф вартістю 17 мільйонів гривень, що був придбаний у 2012 році за кошти державного бюджету.

Проведено укріплення фундаментів, відремонтовано покрівлю приміщення бактеріологічної лабораторії лікарні.

Крім цього, проведено капітальний ремонт покрівлі амбулаторії сімейної медицини на вулиці Бенделіані. Утеплено фасад поліклініки № 1. Замінено 140 вікон у міській дитячій поліклініці. А всього у закладах охорони здоров’я встановлено 185 енергозберігаючих вікон. Інші капітальні вкладення у розбудову закладів медицини у 2013 році склали 2 005,2 тисячі гривень, що у порівнянні з 2011 роком більше у 6,2 рази, а з 2012 роком – у 3,2 рази.

У шести школах міста Луцька відремонтовано покрівлі, на ці заходи витрачено 439,3 тисячі гривень.

Добудовано приміщення санвузлів правознавчого ліцею з посиленою фізичною підготовкою. Вартість робіт склала 345 тисяч гривень.
Загалом, на проведення невідкладних відновлювальних робіт, будівництво та реконструкцію загальноосвітніх навчальних закладів освоєно 2 584,7 тисячі гривень, що в порівнянні з 2010 роком більше у 6,6 рази, а з 2011 роком - у 2 рази.

Для організації змістовного дозвілля лучан і розвитку творчого потенціалу молоді у минулому році проведено капітальний ремонт будинку культури Вересневе. Вартість робіт склала 986 тисяч гривень. Тут виконано значний обсяг робіт: ремонт фасаду, заміну покрівлі, старих віконних і дверних блоків на нові з енергозберігаючими склопакетами, розширено санвузли, виконані внутрішні оздоблювальні роботи будинку культури. Здійснено благоустрій прилеглої території. Зокрема - капітальний ремонт скверу біля пам’ятника Тарасу Шевченку. Адже цього року ми будемо відзначати 200-річчя від дня народження геніального сина українського народу.

У звітному році завершились роботи з розроблення проектної документації на будівництво каналізаційних мереж у Малоомелянівському масиві та у мікрорайоні Вересневе. Плануємо у поточному році вже розпочати будівництво. Реалізація проекту триватиме протягом наступних 2 років.

Розробляється проектна документація на нове будівництво полігону твердих побутових відходів у с.Брище. Вартість реалізації проекту становитиме 28 000,4 тисяч гривень. Роботи плануємо розпочати в поточному році.

Активніше почала реалізовуватись у місті Луцьку державна програма «Доступне житло» та здешевлення іпотечного кредитування. У минулому році в рамках цих програм здано в експлуатацію 5 житлових будинків на 485 квартир загальною площею 37 з половиною тисяч кв. метрів. За кошти вкладників протягом останніх 3 років введено в експлуатацію 7 житлових будинків на 349 квартир.
  1   2   3   4   5

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Звіт Луцького міського голови перед територіальною громадою міста...
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» пропоную вашій увазі звіт про роботу за 2014 рік

«Про підсумки роботи відділу та закладів освіти району у 2012/2013...
Новий навчальний рік розпочинається під знаком важливих подій в освіті. У цьому році Указом Президента України від 25 червня 2013...

План роботи валківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів валківської...
Аналіз роботи за минулий навчальний рік та завдання на 2013/2014 навчальний рік

План роботи валківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів валківської...
Аналіз роботи за минулий навчальний рік та завдання на 2013/2014 навчальний рік

План роботи валківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів валківської...
Аналіз роботи за минулий навчальний рік та завдання на 2013/2014 навчальний рік

Робочий навчальний план Валківської загальноосвітньої школи І-ІІІ...
Валківської районної державної адміністрації від 29. 05. 2013 №131 Про затвердження робочих навчальних планів загальноосвітніх навчальних...

Робочий навчальний план Валківської загальноосвітньої школи І-ІІІ...
Валківської районної державної адміністрації від 29. 05. 2013 №131 Про затвердження робочих навчальних планів загальноосвітніх навчальних...

План роботи новопідгороднянської середньої загальноосвітньої школи...
Розділ аналіз навчально-методичної та виховної роботи за минулий навчальний рік та основні завдання на новий навчальний рік

План роботи бібліотеки загальноосвітньої школи І-ІІІ ст с. Озерці...
...

Звітна доповідь в о. директора Вищого художнього професійного училища №3
Шановні колеги! Надіюся, що мій звіт про роботу в 2013-2014 н р буде об’єктивним. Протягом цього року я опиралась на Ваш досвід,...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

i.lekciya.com.ua
Головна сторінка