Пошук по сайту


За рішенням закладу

За рішенням закладу

Сторінка1/9
  1   2   3   4   5   6   7   8   9
Від 14.02.2014 № 1/9-115

Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій

Інститутам післядипломної педагогічної освіти Загальноосвітнім навчальним закладам

Про порядок закінчення навчального року

та проведення державної підсумкової атестації

у загальноосвітніх навчальних закладах

в 2013/2014 навчальному році

Закінчення 2013/2014 навчального року і проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти визначено відповідно до вимог Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18.02.2008 № 94 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.02.2008 за № 151/14842, зі змінами (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 23.11.2010 № 1116 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.12.2010 за № 1237/18532) та особливостей організації навчально-виховного процесу, передбачених у листі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.05.2013 № 1/9-349 «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2013/2014 навчального року».

У 4-х, 9-х та 11-х класах у 2013/2014 навчальному році атестація проводиться за збірниками завдань, затвердженими наказами Міністерства освіти і науки Українивід 27.12.2013 № 1844 «Про надання грифа Міністерства освіти і науки України збірникам завдань для проведення державної підсумкової атестації. Перелік збірників та методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації подаються у додатку 1.

У цьому навчальному році навчальні заняття завершуються 30 травня (31травнядля шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем).У цей день проводиться свято «Останній дзвоник».

Навчальні екскурсії та навчальна практика учніворганізовуються відповідно до інструктивно-методичного листаМіністерства освіти і науки України від 06.02.2008 № 1/9-61 та проводяться у 1-4 класах (2-5 червня), у 5-

8 і 10 класах (2 червня – 13 червня). За рішенням закладу навчальні екскурсії і навчальна практика можуть бути проведені протягом навчального року.

У 4-х класах державна підсумкова атестація проводиться з 13 по 22 травня із української мови та читання, математики. У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин можуть підлягати атестації і результати навчальної діяльності з мови навчання (мова і читання).

У 9-х класах державна підсумкова атестація проводитиметься з 2 по 16 червня з п'яти предметів: української мови, математики, географії, біології, а також іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу.

У загальноосвітніх навчальних закладах (класах, групах) з поглибленим вивченням предметів, спеціалізованих навчальних закладах, ліцеях, гімназіях, колегіумах таким предметом за вибором може бути той, що вивчався поглиблено.

З усіх обов’язкових предметів атестація проводиться письмово за збірниками завдань, рекомендованими Міністерством освіти і науки. У разі проведення атестації за вибором, форму проведення атестації (усно чи письмово) обирають учні. Переліки білетів для проведення атестації в усній формі подаються у додатку 2.

Державна підсумкова атестація з української мови для випускників 9-х класів (диктант) проводитиметься13 червня. Завдання буде оголошено в день проведення атестації по телебаченню (канал УТ-1) та радіо.

Конкретні дати проведення атестації з інших предметів визначають навчальні заклади за погодженням з відповідними управліннями освіти. При складанні розкладу проведення державної підсумкової атестації необхідно передбачити два-три дні для підготовки до проходження атестації з кожного предмета.

Державна підсумкова атестація розпочинається о 9.00. Інший час початку проведення державної підсумкової атестації має бути погоджений навчальними закладами з відповідними органами управління освіти.

Державна підсумкова атестація для випускників 11-х класів проводиться з 23 по 29 травня з трьох предметів у письмовій формі за збірниками завдань. У цей період навчальні заняття не проводяться.

23 травнявідбудеться державна підсумкова атестація з української мови (переказ, обов’язково). Завдання буде оголошено в день проведення атестації по телебаченню (канал УТ-1) та радіо.

Дати проведення атестації з двох інших предметів (з історії України або математики (для учнів, які навчалися за універсальним профілем) чи з профільного предмета (для учнів, які навчалися в класах інших профілів) та з предмета за вибором учнів) визначають навчальні заклади за погодженням з відповідними управліннями освіти.

Бали за державну підсумкову атестацію в основній та старшій школі виставляються у класному журналі у колонку з написом «ДПА»без зазначення дати після колонки з написом «Річна».

Випускникам, які звільнені від проходження державної підсумкової атестації, робиться запис (звільнений (а)).

Результати державної підсумкової атестації виставляються у додатки до свідоцтв про базову загальну середню освіту та атестатів про повну загальну середню освіту у графі «державна підсумкова атестація» та враховуються при визначенні середнього балу атестата.

Для проведення Державної підсумкової атестації з української мови, яка є обов’язковою для учнів усіх загальноосвітніх навчальних закладів, Міністерство освіти і науки безкоштовно надсилає до Міністерства освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, відповідно до кількості навчальних закладів, для практичного використання збірники завдань, які видані ТОВ «Центр навчально-методичної літератури». Зазначені збірники завдань надійдуть до книжкових баз до 1 квітня поточного року.

Електронні версії всіх збірників завдань та білетів для державної підсумкової атестації буде розміщено до 1 квітня поточного року на офіційних веб-сайтах Міністерства освіти і наукиУкраїни (www.mon.gov.ua) та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (www.iitzo.gov.ua) для практичного використання в процесі підготовки та проведення державної підсумкової атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Учні (вихованці) основної та старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів (класів, груп) з навчанням мовами національних меншин, які прибули із-за кордону і почали вивчати українську мову лише в поточному навчальному році, замість атестації з цього предмета можуть за заявою батьків або осіб, які їх замінюють, та рішенням педагогічної ради проходити атестацію з мови навчання.

У школах (класах), у яких вивчення предметів здійснюється іноземними, російською, чи іншими мовами національних меншин Державна підсумкова атестація може складатися мовою вивчення предмета. У такому разі переклад необхідної кількості варіантів завдань за збірниками, рекомендованими Міністерством, здійснює навчальний заклад.

Учні 9-х та 11-х класів, які хворіли під час проведення державної підсумкової атестації, зобов'язані надати медичну довідку, на підставі якої їм надаватиметься право пройти атестацію в інші терміни.

Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти учасники міжнародних предметних олімпіад та турнірів, конкурсів, переможці III (нагороджені дипломами І, ІІ та ІІІ ступенів) та учасники IV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад звільняються від атестації з предметів, з яких вони стали переможцями (у відповідних випускних класах).

У додаток до свідоцтва про базову загальну середню освіту чи атестата про повну загальну середню освіту виставляються річний та атестаційний бали з цих предметів — 12 балів.

Переможці II та учасники ІІІ етапів Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт Малої академії наук (у відповідних випускних класах) звільняються від атестації з предмета, який є базовим для оцінювання навчальних досягнень учнів під час конкурсу. У додаток до свідоцтва про базову загальну середню освіту або (чи) атестата про повну загальну середню освіту виставляються річний та атестаційний бали з цих предметів — 12 балів.

Учасники тренувальних зборів з підготовки до олімпіад, турнірів, змагань, конкурсів, які мають статус міжнародних, звільняються від атестації. У додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляється річна та атестаційна оцінки 12 балів з того предмета, з якого учень(учениця) братиме участь у відповідних змаганнях; з інших предметів виставляються атестаційні оцінки за результатами річного оцінювання.

Випускникам загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту у поточному навчальному році (Deutches Sprachdiplom (DSD), Goethe-Zertifikat B1, Goethe-Zertifikat B2— німецька мова; DELF/DALF — французька мова; IELTS, TOEFL, Cambridge EnglishLanguageAssessment(FCI), Pearson Test of English (PTE)— англійська мова; D.E.L.E. — іспанська мова), рівня B-1для загальноосвітніх навчальних закладів, B-2 для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мовзазначені вище іспити зараховуються як державна підсумкова атестація. У додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляються річна та атестаційна оцінки з цих предметів 12 балів.

При визначенні претендентів на нагородження золотою та срібною медалями та їх нагородженні необхідно дотримуватися вимог Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні».

В окремих випадках при визначенні претендентів на нагородження золотою або срібною медалями за письмовою заявою батьків або осіб, що їх замінюють, для учнів (вихованців) загальноосвітніх санаторних та спеціальних навчальних закладів (шкіл-інтернатів) може проводитися державна підсумкова атестація, якщо ці учні навчалися за загальноосвітніми програмами.

Контроль за правильністю присудження золотої та срібної медалей покладається на Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

Документи про повну загальну середню освіту вручаються випускникам 11-х класів 31 травня - 1 червня 2014 р. на урочистих зборах. Документи про базову освіту вручаються учням, які закінчили 9-й клас,18-19 червня. До участі в зборах, як правило, запрошуються батьки, представники громадських організацій, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, засобів масової інформації.

Конкретна дата проведення урочистостей у регіонах визначається Міністерством освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментами (управліннями) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
Заступник Міністра Б.М. Жебровський

Бєскова 481-32-01


Додаток 1

до листа Міністерства освіти і

науки України

від 14.02.2014 № 1/9-115

Особливості проведення державної підсумкової атестації

у загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році
І. Державна підсумкова атестація в початковій школі
У початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української мови (мова і читання) та математики.

У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин можуть підлягати атестації результати навчальної діяльності з мови навчання (мова і читання).

Державна підсумкова атестація проводиться в усіх загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка та п’ятниці.

Зміст завдань для державної підсумкової атестації сформовано відповідно до вимог, викладених у Програмах для 1–4 класів середньої загальноосвітньої школи (К.: Початкова школа, 2006, 2007).

На проведення атестації з кожного предмета відводиться 1 академічна година. В один день можна проводити атестацію лише з одного предмета.

Завдання державної підсумкової атестації виконують усі учні, окрім тих, які з поважних причин (хвороба, довготривале перебування на лікуванні, участь у спортивних змаганнях, переїзд на інше місце проживання, природні катаклізми) не можуть брати участь у їх виконанні. У такому разі оцінки за державну підсумкову атестацію виставляються цим учням за результатами семестрового оцінювання.

Додаткові види перевірочних робіт у 4 класах не проводяться.

Підсумкові контрольні роботи для державної підсумкової атестації учнів 4 класів складаються із завдань різного рівня складності, серед яких – тестові завдання закритого типу з визначенням однієї правильної відповіді; завдання відкритого типу з короткою письмовою відповіддю, завдання творчого характеру тощо.

Державна підсумкова атестація з української мови (мова навчання), проводиться з метою перевірки мовленнєвих умінь і навичок правопису учнів, а також їхньої здатності практично застосовувати здобуті мовні знання. Для перевірки мовленнєвих умінь учням пропонується написати зв’язний текст на задану тему, правописних – списати запропонований текст. Мовні знання і уміння перевіряються за допомогою тестових завдань.

Атестація проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 4 клас» (авт. Пономарьова К.І., Гайова Л.А. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

Атестаційні контрольні роботи з української мови містять сім завдань, серед яких: три тестових завдання закритого типу, що передбачають вибір однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів; одне завдання на встановлення відповідності, в якому треба з’єднати лініями або стрілочками відповідні частини; одне відкрите завдання, що виконується письмово; текст для списування (55–60 слів) і творче завдання – написання тексту на задану тему (5–7 речень).

Зміст контрольних робіт державної підсумкової атестації з читання розроблено на основі вимог програми з читання для 1–4 класів за змістовими лініями: «Коло читання», «Літературознавча пропедевтика», «Усвідомлення жанрової специфіки творів», «Смисловий і структурний аналіз тексту», «Засоби художньої виразності, емоційно-оцінне ставлення читача до змісту твору», «Творча діяльність на основі прочитаного».

Атестація проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читаннядля загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 4 клас» (авт. Вашуленко О.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

Підсумкова контрольна робота з читання складається з тексту для самостійного читання та восьми тестових завдань, а саме: п’ять завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів; два завдання відкритого типу: з короткою письмовою відповіддю, на встановлення відповідності, на встановлення правильної послідовності; одне завдання відкритого типу з розгорнутою письмовою відповіддю.

Оскільки навчальна програма визначає основною мовленнєву змістову лінію, якій підпорядковуються знання з мови, завданням підсумкових контрольних робіт з української мови та читання у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською та іншими мовами національних меншин є передусім перевірка мовленнєвих умінь учнів. Атестація проводиться за посібниками:«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням російською мовою. 4 клас» (авт. Воскресенська Н. О., Харченко О. Я. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014); «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням російською мовою. 4 клас» (авт. Воскресенська Н. О., Харченко О. Я. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014); «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням мовами національних меншин» (авт. Петрук О. М.).

Атестаційна робота з української мови у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською мовоюскладається із семи завдань різних рівнів складності, серед яких: тестові завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів; тестові завдання відкритого типу, виконання яких передбачає коротку письмову відповідь; завдання на переклад українською мовою; творче завдання – складання письмового висловлювання (5-6 речень) на задану тему.

Кожна підсумкова контрольна робота з українського читанняу загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською мовою складається з дев’яти тестових завдань різних рівнів складності, серед яких: шість завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді, три завдання відкритого типу з короткою відповіддю.

Пропоновані у «Збірнику завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин» 17 контрольних робіт (по три варіанти) складаються із 4 завдань різного типу: тестові завдання закритого й відкритого типу, дописування/переписування текстів, творчі завдання. У збірнику також запропоновано тематичні малюнки, призначені для перевірки мовленнєво-комунікативних умінь учнів. Запитання і завдання спрямовані на визначення рівня сформованості знань та практичних умінь і навичок учнів з української мови як державної.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

За рішенням закладу
Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044) 486-24-42, факс (044) 236-10-49

За рішенням закладу
Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044) 486-24-42, факс (044) 236-10-49

За рішенням закладу
Міністерству освіти І науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти І науки обласних, Київської...

За рішенням закладу
Міністерству освіти І науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти І науки обласних, Київської...

Рішенням Генеральної Асамблеї ООН
Міжнародний рік кооперативів. Відзначається згідно з рішенням Генеральної Асамблеї ООН

План роботи івано Шийчинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітнього...
Фінансово-го Фінансово господарська діяльність

Наказ
України в галузі освіти та комплексного вивчення стану роботи комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №117» Дніпропетровської...

Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №73
Дане Положення визначає статус офіційного сайту навчального закладу як інформаційного ресурсу про діяльність навчального закладу...

«Анкета для оцінювання вчителем своєї діяльності»
Відповідно до наказу по навчальному закладу від 07 вересня 2012 року №185 був проведений моніторинг ефективності науково методичної...

Україна Нікопольська Міська Рада Відділ освіти І науки Висновок про...
Комунального закладу,,Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

i.lekciya.com.ua
Головна сторінка